ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A femhome.hu oldal használata előtt, kérem figyelmesen olvasd át az alábbi információkat.

Az oldal megnyitásával és a szerződéses feltételek elfogadásával az alábbi feltételeket fogadod el:

Az oldal teljes tartalma, az általunk kialakított eladási rendszer, bármilyen bejegyzés, fotó, dokumentáció szerzői jogvédelem alatt áll. Ezek üzleti célú felhasználásához keress meg minket írásban. A felhasználás az írásbeli engedély birtokában lehetséges. A szerzői jogvédelem kiterjed weboldalon belinkelt közösségi oldalakon közzétett tartalomra is.

Amennyiben az oldalon megtalálható tartalmainkat változatlan formában használod fel, – link beszúrásával – jelöld meg a forrást. A felhasználásról értesíts minket is.

Az oldalon található információk, adatok tájékoztató jellegűek, a teljességért, a közzétett megoldásokért konzultáció nélküli egyéni felhasználás céljából nem vállalunk felelősséget.

Oldalunkat magyar nyelven készítettük el, így a magyar jog szabályai érvényesek az oldal tartalmára és a felhasználásra. Amennyiben az ASZF nem tartalmaz számodra bizonyos kérdésekre választ, vedd fel velünk a kapcsolatot.

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Dunai Anett ev.

A szolgáltató székhelye: 0724 Újlengyel, Nyári Pál u 23/a

Telefonszám: 06-30/333-68-64 (Ügyfélszolgálat: H-P: 10-18 óra)

E-mail: info@femhome.hu

Adószáma: 67088038-2-33

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató: Magyar Hosting Kft.

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

2.1     Szabályzatunk és szolgáltatásaink, értelmezésére – függetlenül attól, hogy nevesítve szerepel-e -a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozórendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2     A jelen Szabályzat 2020. június 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldalakon közzéteszi.    Felhasználó\Megrendelő a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3     A Felhasználó\Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó\Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.4     Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.5      Szabályzatunk megsértése esetén a szükséges jogi lépéseket megtesszük, és a kártérítési igényünket benyújtjuk.

    REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

    Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető számlázási problémáért, szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

    3. MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

    3.1.     A megjelenített szolgáltatások online, illetve a konzultációk során személyes találkozás során rendelhetők meg. A szolgáltatásainkra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők.

    3.2. Szolgáltatási csomagjaink közötti váltás lehetséges, az erre vonatkozó konkrét információkat a megrendelés után írásban küldjük ki a fizetés során megadott e-mail címre.

    3.3. Amennyiben szolgáltatásainkra akciókat hirdetünk meg, erről a hírlevelünkre feliratkozó érdeklődőknek írásban, a megadott e-mail címre tájékoztatót küldünk ki.

    3.4. Szolgáltatásaink egy része kamarai és egyéb regisztrációhoz kötött, megfelelő végzettség esetén végezhető, mely végzettséggel rendelkezünk.

    3.5. Szolgáltatásink közül, amelyekre a weblapunkon nem található ár, külön egyedi ajánlatot adunk. A weblapunkon erre megtalálhatóak az elérhetőségeink, illetve a kapcsolat menüpontban is írhatsz nekünk.

    3.6. Amennyiben több szolgáltatásunkat veszed igénybe, lehetőség van kedvezmény igénybevételére, amellyel kapcsolatban kérd egyedi ajánlatunkat.

    3.7. Szolgáltatásaink egy részét partnereink és alvállalkozóink bevonásával végezzük, de ez a Megrendelőinknek semmilyen hátrányt nem okoz.

    3.8. A konzultációk során külön -részedre átadott – dokumentum alap estben nem keletkezik, amennyiben ilyen igényed lenne, azt előre jelezd nekünk, hogy a konzultáció során rögzítésre kerüljenek az általad kért információk.

    4. RENDELÉS MENETE, SZÁMLÁZÁS

    4.1       Felhasználó\Megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével.

    4.2.     Felhasználó\Megrendelő a megvásárolni kívánt szolgáltatást kiválasztja.

    4.3.     Fizetési mód: kártyás fizetés, illetve amennyiben nem rendelkezel bankkártyával, és átutalással szeretnél fizetni, akkor írj nekünk és megküldjük az utaláshoz szükséges információkat.

    4.4      A konzultációs csomagjaink úgy lettek összeállítva, hogy a megrendelés során mindnél csak az első 2 órás konzultáció árát kell kifizetned. A csomag árának fennmaradó részét a konzultáció után, általunk megadott link alapján bankkártyával a weboldalunk felületén, vagy átutalással tudod kifizetni. Amennyiben készpénzzel fizeted ki a konzultáció során, kérjük ezt előre jelezd nekünk.

    4.5      A megrendelés során meg kell adnod az adataidat és a számlázási címet, majd a fizetés gombra kattintva az OTP SimplePay rendszerével tudod a szolgáltatást kifizetni. A fizetéskor megadott bankkártya és jelszó adatokat mi nem érjük el, ezt az OTP rendszere kezeli.

    4.6      Amennyiben a fizetés során hiba adódik, ezt azonnal jelezd nekünk, hogy a fizetési rendszer felé megtegyük a szükséges lépéseket.

    4.7      A kártyafizetési rendszer hibájából adódó károkért nem vállalunk felelősséget, amennyiben ez a helyzet fordul elő, az OTP SimplePay  rendszertét keresd meg az alábbi kapcsolattartási ponton:
    ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611,
    ugyfelszolgalat@simple.hu

    4.8      A megrendelés után kifizetett szolgáltatásról a megrendelés során megadott e-mail címre elektronikusan küldjük meg a számlát. (automatikus számlázási rendszerünk küldi fizetés után).

    4.9      A magasabb konzultációs csomagok vásárlása esetén a megrendelés során csak a már kifizetett szolgáltatásról állítunk ki számlát. A fennmaradó összegről a konzultáció után állítunk ki számlát.

    4.10      Amennyiben a megrendelőlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

    4.11      A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza.

    4.12      Az adatok megadását követően Megrendelő a „megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

    4.13       Felhasználó\Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó\Megrendelő rossz adatokat adott megmegrendelése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

    4.14      Amennyiben olyan szolgáltatás megrendelése kerül rögzítésre, amely a weboldalon található csomagajánlatok közt nem szerepel, az erre vonatkozó fizetési információk a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailben fog szerepelni.

    4.15      Az előre összeállított csomagokon túl, a weboldalon szereplő többi szolgáltatásaink esetében a fizetésre lehetőség van a weboldalon keresztül egyedi linken megadott kártyás fizetéssel, átutalással, vagy készpénzben. Az erre vonatkozó szándékot kérjük előre jelezni.

    5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

     5.1.     A megrendelések feldolgozása manuálisan történik. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

    5.2.     Általános teljesítési határidő, a fizetéstől számított 20 munkanapon belül, illetve az online naptárban foglalt időpontok alapján, amely folyamatosan tartalmazza a konzultációra rendelkezésre álló szabad időpontokat.

    Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, úgy a Szolgáltató a Felhasználó\Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

    5.3.     Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelésben szerinti konzultációra csak a megrendeléstől számított 90 napon túl képes a leterheltsége függvényében,  vagy bámely okból nem képes, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó\Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés pénzügyi teljesítésétől számított harminc napon belül visszatéríteni.

    5.4.     Amennyiben a magasabb műszaki tartalmú konzultációs csomagok egyike került megrendelésre, a teljesítés részleteit a konzultáción egyénileg személyre szabva ismertetjük, valamint írásban is megküldjük a megrendelés során megadott e-mail címre.

    6. ELÁLLÁS JOGA

    A vásárló/megrendelő a további szolgáltatásainkról az alábbi módokon állhat el:
    6.1      A 2 órás Konzultáció során, amennyiben Megrendelő 30 perc után úgy dönt, hogy nem szeretné igénybe venni a további szolgáltatást, a konzultációs díj visszajár. Ebben az esetben a Megrendelő az előkészítéssel/kiszállással kapcsolatos költséget köteles megfizetni, amely díja 8000 Ft. A konzultációs díj maradékának visszafizetését a konzultáció dátumától számított 8 napon belül, a Megrendelő által megadott bankszámlára utalással teljesíti. Ebben az esetben egy negatív számlát állítunk ki, és a visszajáró összeget készpénzben fizetjük vissza.

    6.2      Amennyiben Megrendelő a megrendelt magasabb csomagokra nem tart igényt, úgy ezt a konzultáció befejezésétől számított 2 naptári napon írásban jelezni köteles.

    6.3      Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására, illetve a szolgáltatástól történő elállásra részben, vagy teljes egészben.

    6.3.1     Amennyiben a szolgáltatás teljesítése nem kezdődött meg, a teljes befizetett összeget legkésőbb a közléstől számított 30 napon belül Szolgáltató köteles visszatéríteni.

    6.3.2     Amennyiben a szolgáltatás részben már teljesítésre került, az addig elvégzett tevékenységek díját le kell vonni a kifizetett összegből és a visszafizetendő összeget legkésőbb a közléstől számított 30 napon belül Szolgáltató köteles visszatéríteni.

    6.4      Amennyiben már kifizetett magasabb csomagok esetén Megrendelő a teljesítés megkezdése előtt él az elállási jogával, úgy a kifizetett csomag konzultációs díjjal csökkentett összegének 95%-át fizeti vissza Szolgáltató. Az elállás szándékát Megrendelő köteles írásban jelezni az info@femhome.hu e-mail címre, ahol megadja a megrendelés során megadott e-mail címét és a megrendeléskor megadott nevet.

    6.5      Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

    6.6       Amennyiben bármely okból részteljesítésre került sor, az elszámolás alapja, az addig elvégzett szolgáltatások pénzügyi elszámolása. Az elszámolás során a megrendeléskor a weboldalon a csomagajánlatban jelzett meghatározott összegek kerülnek elszámolásra, mely alapján a kifizetett csomag árból levonjuk az elvégzett szolgáltatások árát, és a különbözetet fizetjük vissza, az elszámolás elfogadásától számított 30 napon belül. Amennyiben az elvégzett szolgáltatások összesített és kedvezmények nélküli összege eléri a megrendelt csomag árát, úgy további visszafizetésre nincs lehetőség.

      A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint:

      1. a) A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát: lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
      2. b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

      7. VEGYES RENDELKEZÉSEK

      7.1.     Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

      7.2.     Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

      7.3.     Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

      Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

      7.4.     Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

      7.5.     A Megrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azokhelytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Felhasználótól\Megrendelőtől beszerezze, illetve a

      Megrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

      8.  PANASZKEZELÉS RENDJE

      8.1.   Weboldalunk tulajdonosainak célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

      8.2.   Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

      8.3.   Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 25 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

      8.4.   Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

      8.5.   Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

      8.6     Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

      Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

      • Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
      • Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
      • Telefon: +36 1 459 4800
      • Fax: +36 1 210 4677
      • E-mail: nfh@nfh.hu

      Vagy területi szerveihez:

      Pest Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály

      • Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
      • Levelezési cím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
      • Telefon: +36 1 329-7017
      • Fax: +36 1 236-3956

      E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

      Pest Megyei Békéltető Testület

      • Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
      • Telefon: (1)-269-0703
      • Fax: (1)-269-0703

      E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 10.7.   A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

      8.7.   Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

      8.8   Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

      ADATKEZELÉS

      A számvitelről szóló hatályos jogszabályok értelmében a vásárló által megadott számlázási címet, és a számlák adatait a rendeletben meghatározott ideig, öt évig tároljuk.

      Az adatvédelmi nyilatkozatot az alábbi gombra kattintva éri el:   https://www.femhome.hu/adatvedelem